Продавець Интернет-магазин "Ксюша" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2678 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

Державний стандарт дошкільної освіти: особливості впровадження

Державний стандарт дошкільної освіти: особливості впровадження
  • Державний стандарт дошкільної освіти: особливості впровадження, фото 2
  • Державний стандарт дошкільної освіти: особливості впровадження, фото 3
  • Державний стандарт дошкільної освіти: особливості впровадження, фото 4
  • Державний стандарт дошкільної освіти: особливості впровадження, фото 5
  • Державний стандарт дошкільної освіти: особливості впровадження, фото 6
  • Державний стандарт дошкільної освіти: особливості впровадження, фото 7

104 

Показати оптові ціни
  • В наявності
  • Оптом і в роздріб
  • Код: 6692
+380 (93) 987-09-13
Леся (канцтовары и посуда)
Державний стандарт дошкільної освіти: особливості впровадженняДержавний стандарт дошкільної освіти: особливості впровадження
104 
В наявності
+380 (93) 987-09-13
Леся (канцтовары и посуда)
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Державний стандарт дошкільної освіти: особливості впровадження

Зміст книги

Подяка 
Передмова 
Розділ 1. Сутність і зміст впровадження інваріантного складника Базового компонента дошкільної освіти 
1.1. Умови реалізації Державного стандарту дошкільної освіти. Доступна та якісна дошкільна освіта 
1.2. Особистісна компетентність дитини 
1.3. Сутнісна характеристика освітнього напряму «Особистість дитини»: рухова та здоров’язбережувальна компетентності 
1.4. Нові вектори освітнього напряму «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» 
1.5. Зміст та завдання освітнього напряму «Дитина в природному довкіллі» 
1.6. Домінанта освітнього напряму «Гра дитини» 
1.7. Нові стратегії змістового компонента освітнього напряму «Дитина в соціумі»
1.8. Характеристика освітнього напряму «Мовлення дитини» 
1.9. Особливості змісту освітнього напряму «Дитина у світі мистецтва» 
Розділ 2. Сутність і зміст впровадження варіативного складника базового компонента дошкільної освіти 
2.1. Характеристика освітнього напряму «Особистість дитини. Спортивні ігри (шахи, футбол, баскетбол)»
2.2. «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Комп’ютерна грамота»: готуємо педагогів до впровадження освітнього напряму 
2.3. Реалізація Державного стандарту дошкільної освіти за освітнім напрямом «Мовлення дитини. Основи грамоти» 
2.4. Особливості освітнього напряму «Мовлення дитини. Іноземна мова» 
2.5. Сутність і зміст освітнього напряму «Дитина в соціумі. Соціально-фінансова грамотність»
2.6. Зміст і умови реалізації освітнього напряму «Дитина у світі мистецтва. Хореографія» 
2.7. Забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою в реалізації перспектив розвитку дитини 
Практичний кейс 
1.1. Умови реалізації Державного стандарту дошкільної освіти. Доступна та якісна дошкільна освіта 
1.2. Особистісна компетентність дитини 
1.3. Сутнісна характеристика освітнього напряму «Особистість дитини»: рухова та здоров’язбережувальна компетентності
1.4. Нові вектори освітнього напряму «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» 
1.5. Зміст та завдання освітнього напряму «Дитина в природному довкіллі» 
1.6. Домінанта освітнього напряму «Гра дитини» 
1.7. Нові стратегії змістового компонента освітнього напряму 
1.8. Характеристика освітнього напряму «Мовлення дитини» 
1.9. Особливості змісту освітнього напряму «Дитина у світі мистецтва» 
2.1. Характеристика освітнього напряму «Особистість дитини. Спортивні ігри (шахи, футбол, баскетбол)» 
2.2. «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Комп’ютерна грамота»: готуємо педагогів до впровадження освітнього напряму 
Державний стандарт дошкільної освіти: особливості впровадження

2.3. Реалізація Державного стандарту дошкільної освіти за освітнім напрямом «Мовлення дитини. Основи грамоти» 
2.4. Особливості освітнього напряму «Мовлення дитини. Іноземна мова» . . . . . . . 92
2.5. Сутність і зміст освітнього напряму «Дитина в соціумі. Соціально-фінансова грамотність» 
2.6. Зміст і умови реалізації освітнього напряму «Дитина у світі мистецтва. Хореографія»
2.7. Забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою в реалізації перспектив розвитку дитини 
Методична скарбничка (методичні матеріали до підрозділів) 
1.1. Умови реалізації «Державного стандарту дошкільної освіти. Доступна та якісна дошкільна освіта» 
1.2. Особистісна компетентність дитини 
1.3. Сутнісна характеристика освітнього напряму «Особистість дитини»: рухова та здоров’язбережувальна компетентності
1.4. Нові вектори освітнього напряму «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» 
1.5. Зміст та завдання освітнього напряму «Дитина в природному довкіллі» 
1.6. Домінанта освітнього напряму «Гра дитини» 
1.7. Нові стратегії змістового компонента освітнього напряму «Дитина в соціумі» 
1.8. Характеристика освітнього напряму «Мовлення дитини» 
1.9. Особливості змісту освітнього напряму «Дитина у світі мистецтва» 
2.1. Характеристика освітнього напряму «Особистість дитини. Спортивні ігри (шахи, футбол, баскетбол)» 
2.2. «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Комп’ютерна грамота»: готуємо педагогів до впровадження освітнього напряму
2.3. Реалізація Державного стандарту дошкільної освіти за освітнім напрямом «Мовлення дитини. Основи грамоти»
2.4. Особливості освітнього напряму «Мовлення дитини. Іноземна мова» 
2.5. Сутність і зміст освітнього напряму «Дитина в соціумі. Соціально-фінансова грамотність» 
2.6. Зміст і умови реалізації освітнього напряму «Дитина у світі мистецтва. Хореографія» 
Тести для самоперевірки 
Розділ І 
Розділ ІІ 
Глосарій 
Список рекомендованих джерел для самоосвіти 
Додатки
Базовий компонент дошкільної освіти
Вступ 
Напрями (зміст дошкільної освіти) та результати (компетентності дитини) 
Варіативний складник Стандарту дошкільної освіти 
Умови реалізації Стандарту дошкільної освіти 
Педагоги про впровадження Стандарту дошкільної освіти

 

 

Основні атрибути
ВиробникРанок
Країна виробникУкраїна
СтанНовий
  • Ціна: 104 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner